Asi není třeba říkat, že každá firma, bez ohledu na svou velikost, byla založena za účelem zisku. A to bez ohledu na to, co tvrdí v reklamě. Ideální pak je, pokud se tento zisk stále zvyšuje. K tomu je však potřeba, aby si firma nejen udržela stávající zákazníky, ale zároveň aby lákala stále nové.

K tomuto účelu se používají nejrůznější metody propagace. Jejich účelem je dostat jméno či produkt dané firmy do povědomí lidí, vzbudit v nich zvědavost a případně i pocit buď exkluzivity, nebo toho, že mají spoustu výhod a ušetří peníze.

blog1

Propagace může být přímá či nepřímá. Z té přímé je zdaleka nejčastější, a mezi běžnou veřejností nejznámější, reklama, především pak ta televizní. Avšak není zdaleka jediná. Můžeme sem zařadit i rozdávání reklamních předmětů,

Ta nepřímá není mezi zákazníky z pochopitelných důvodů až tolik známá. Jednou z jejích forem, kterou využívají především malí a střední podnikatelé, je optimalizace internetových stránek pro vyhledávače, známá pod anglickou zkratkou SEO.

Ovšem k tomu, aby dosáhla své nejvyšší účinnosti, je nutné napřed vědět, která slova a výrazy jsou v daném oboru nejvíce používána. Ano, je možné tato SEO klíčová slova odhadnout, avšak tento odhad nemusí být ani zdaleka přesný. Z tohoto důvodu se častěji používá analýza, která nám dá přesné výsledky, se kterými můžeme následně pracovat.

seo2

Proč jsou ale tak důležitá? Z jednoduchého důvodu: dá se říci, že právě na nich prakticky vše stojí a padá. Pokud budou špatně zvolena, pak ona metodika nikdy nebude natolik účinná, a náklady, které jsme na její aplikování vynaložili, přijdou vniveč.

Proto je opravdu lepší tento bod nezanedbat, a i když jste si jistí, jaká slova či fráze ve vašem oboru lidé nejčastěji vyhledávají, vždy se můžete mýlit. Navíc zde záleží také na tom, jak často je vyhledávají. Proto je skutečně lepší, když si necháte vypracovat analýzu. Věřte, že vynaložené peníze se vám vrátí.